n0where

יום שלישי, 25 בפברואר 2003 22:16 

"מה את לובשת?"

היום בבוקר התעוררתי מאוחר. נו, כרגיל. אז אחרי שסיימתי להתרחץ והכל, פשפשתי במהירות בארון כדי לגלות שאני לא מוצא אף חולצת בצפר ארוכה. בלית ברירה שלפתי חולצה קצרה ורצתי איתה לבית ספר, וכך יצא שבמזג האויר הנפלא של הבוקר שגיא הטיפש הסתובב בחוץ עם חולצה קצרה ודחף אנשים עם מטריות בדרך לאוטובוס.

באוטובוס, הרדיו השמיע את תוכנית הבוקר של אותו רפי רשף שקיבל ממני מכתב בזמן האחרון. בכל מקרה, הוא משוחח שם עם החזאית שמחליפה איתו חוויות מירושלים, ואז משום מקום הוא שולף את השאלה - "מה את לובשת?". ותאמינו לי שגם בקול הבס המסוקס של רפי רשף, השאלה הזו פשוט לא נשמעת טוב.

זה הכל. היה יום פשוט. איחרתי לבצפר, הגעתי בדיוק לבוחן בתנ"ך (הלך לא רע, פעם ראשונה), שעת "חינוך גופני" שהעברתי בקריאת עיתון בספריה, שיחה אצל רכזת עצבנית ומתמטיקה. הכל טוב. חזרתי ברגל, בגשם הזה, עם חולצה קצרה, והיה מאוד.. נחמד.

התוכניות של אתמול לא עבדו כ"כ יפה. שעת השינה הפכה לשלוש שעות, שאחריהן סתם ישבתי ושמעתי מוסיקה, עד שניצנוש התחברה קצת מוקדם ועשתה לי ערב מאוד מאוד מצחיק.
וכך יצא שעוד לא למדתי למבחן במתמטיקה שיהיה יום חמישי (אבל אני די בטוח בקשר אליו) ו... נראה שהפרויקט לא יגיע לדדליין שלו.. :/

יהיה בסדר.
כרגע אני יושב בחדר ומחכה שהחולצה שזרקתי על התנור תהיה מוכנה (זה בערך כמו פיצה), ובערוץ 3 משדרים את הפרק של "חברים" שבו חבר של צ'נדלר מהעבודה קורא לו טובי..
זה מזכיר לי סיפור אבל נדחה אותו לאח"כ.

בברכת "צ'נדלר מיוריאל בינג!"

(4 תגובות)

עוד היום:

  • 06:02 אקמול, מהר!! log2(4x-1-1) = log215 + x - 3 log2[(4x-1-1)/15] = x - 3 15 2x-3 = 4x-1 - 1 (15 2x)/8 = 22x/4 - 1 \ t = 2x 15t...

אתמול היה:

  • 01:59 the easiest way to sleep at night is to carry on believing that i don't exist the easiest way to sell your soul is...
  • 22:22 שומע צביקה פיק/אוכל פיצה עם נקניק. היום יום קשה. ההורים לא בבית כל היום כי הם יצאו בבוקר לאיזשהו...
2332  &copyleft; חלק מהזכויות שמורות לn0nick.
look closer. ;)
powered by n0nick technologies