n0where

יום ראשון, 2 במרץ 2003 10:46 

צעצועים.

Minolta Dimage 7i

היפהפיה הזו שאתם רואים* למעלה הולכת להיות שלי. טוב, "שלנו".
אבא החליט שנמאס לשלוח את המצלמה הישנה והמעצבנת לתיקונים כל הזמן, אז הוא הטיל עליי לחפש עבור שם של מצלמה דיגיטלית איכותית, שהוא יוכל להגיד לחבר שלו לקנות בניו-יורק. עשיתי חיפושים, במסגרת הדרישות שלי והכסף של אבא, והגענו לזו, Minolta Dimage 7i. חברים, 5.0 מגה-פיקסל, CCD, זום אופטי X7, אוטו-פוקוס, מהירות 7 פריימים בשניה. מצלמה מפחידה לחלוטין.
כן כן, היא תהיה "של המשפחה", "בשביל לצלם ארועים משפחתיים", לה לה לה. כמה שאני הולך לחרוש עליה, חי חי.

והנה הגיע לסיומו יום שבת ואיתו בא מצב-הרוח של סוף השבוע. אבל, שום דבר שהרבה במבה ופרק חביב של בנות גילמור (נו מור טריסטן!) לא יכולים לטפל בו. ממ, כן.
אז מה יש לנו השבוע?
השבוע היה אמור להיות שבוע חופשי-ממבחנים אבל מכיוון ששגיא טיפש והוא לא הגיע לא למבחן במתמטיקה של יום חמישי האחרון, וגם לא למבחן בספרות של שבוע שעבר - אני מניח שהמבחנים האלה יופיעו להם השבוע בצורת מועדי ב' שאני אצטרך להכשל בהם. בו.

חוצמזה היום שלחתי סופסוף את הטפסים ליחידה במודיעין שמסתבר שרוצה אותי. היום הוא היום האחרון למשלוח הטפסים (ואני בהחלט מקווה שזה לא היה אתמול), אז את הנתונים שאפשר העברתי בטלפון עוד אתמול, אבל הפקס היה מקולקל אז הרצתי את ההורים למשרד במוצ"ש כדי שיפקססו.. כמה נחמד מצידם.

והשבוע יסתיים במה שאני מצפה שיהיה נחמד ביותר, הופעה של יוני בלוך בבארבי בתל-אביב, ביום חמישי ב-22:00. אלקין שאמש נגמר לו המלווה ברכב, הסכים סוף-סוף להצטרף אליי ויותר חשוב, להסיע אותי לשם. כמו כן מסתמן שעדיקו תצטרף אלינו, וכן עומר אמר שאם הוא לא יחזור לשירות עד אז הוא עלול להופיע - כך שיהיה שמייח.

דבר אחרון שרציתי לציין, בנוגע לתגובות לפוסט המת ההוא.. אז האתר לא מתעדכן כל יום, מה כבר קרה.. ובאים ישר בתלונות ... אולי קרה לי משהו? הא, הא?? עכשיו אתם שותקים. יופי יופי.
שאני אבין, אתם מעדיפים פוסטים מאולצים כאלה? בווו.

* אני לא אשקר לכם, הקלדתי בהתחלה רועים. כנראה שאני עייף.

אני שומע Blur - You're So Great אני שומע

(5 תגובות)

עוד היום:

  • 01:51 20:06 די להעיר אותייייי אני עוד אהרוג את כולכם פעם פרסומות בערוץ 3. שמישהו יציל אותי :( שנת צהריים אני בדרך-כלל לא ישן צהריים. אף פעם לא הרגשתי שאני צריך את השינה...

אתמול היה:

  • 10:46 צעצועים. היפהפיה הזו שאתם רואים* למעלה הולכת להיות שלי. טוב, "שלנו". אבא...
  • 10:46 הבגרות בע"פ באנגלית היא דבר נורא. "אין כמו הריגוש של אמן כשהוא מסיים יצירה ולוקח צעד אחד אחורה...
2024  &copyleft; חלק מהזכויות שמורות לn0nick.
look closer. ;)
powered by n0nick technologies