n0where

יום רביעי, 19 במרץ 2003 05:32 

הפסקות. (או: אני לא מאמין שכתבתי את זה כבר וזה איכשהו נמחק)

אנחנו כאן ב-n0where גאים מאוד בעונת הטאקי שפתחנו לפני קצת יותר מחודש. השמועות על העונה הסתובבו ברחבי הרשת והמילים "בוא טאקי" הפכו לסיסמה מוכרת ברחבי הארץ.
אני ועומר החלטנו אף לארגן הכל ולהקים קלאן (מעין קבוצת משחק כזו) בשם המדהים piZZa. תוך ימים ספורים, הקלאן המוצלח שלנו (שמונה אגב חמישה אנשים אם אני לא טועה) קטף הצלחות רבות והפך לקלאן המוביל בתחום בארץ.

הגיע הזמן לקחת הפסקה.
חופש פורים לא ממש נוצל למשחקי טאקי סוערים ע"י אף אחד ועומר תכף חוזר לצבא גם ככה. לכן אני מציע שפשוט נקיים הפסקה בעונת הטאקי הנפלאה שלנו וביום הראשון של חופש פסח (שאגב יש הטוענים שמתחיל 15 יום לאחר חופש פורים) נכריז על המשך העונה.
כמובן שזה לא אומר שאי אפשר לשחק משחקים ידידותיים בינתיים.

אני שמח שהעניין הזה נפתר.
יותר מוקדם היום, כפי שנראה בתמונה, שחטתי את עומר כמו שצריך. משחקים קצרים והפרש לא מועט ביישו את הבחור והוא חזר לישון. שני תירוצים היו לו: הוא קם מוקדם בבוקר (גם אני, אז מה.), והוא הרגיש רע פיזית.
טוב, לפחות הוא נוצח ע"י חבר קלאן. כי כפי שאמרתי לו, אין בושה בתוך הקבוצה.

omer/n0nick 4/12

ואם כבר הפסקות,

קיבלנו הבוקר בדואר התראה על הפסקת חשמל יזומה בין השעות 8:00 ועד 17:00 ביום ראשון הקרוב. מה, אני לא מבין, לא מספיקות להם הפסקות החשמל הרגילות, שהם צריכים גם להתריע אותי על סבלי? (סתם, אין כ"כ הפסקות חשמל פה באיזור, אבל.. בכל זאת.)
נו, לפחות יש לי בצפר ברוב השעות האלה.

ועכשיו, אם תסלחו לי, אני אפרוש מהר, כי כרגע קלטתי שעדיין לא התקלחתי מאתמול, ואתמול עוד היה לנו קומזיצון שכזה על החוף, עם על-האש והכל, ואני מסריח נורא. ולא מתקלח. how smart is that.

אני שומע אריק איינשטיין - קלפתי תפוז אני שומע
(ועד היום,
אם הוא לא הצטנן,
בתוך התפוז
ילד ישן
ילד ישן.)

(5 תגובות)

עוד היום:

  • 08:20 אבל איך מתנשקים עם פילטרים? זה בדרך-כלל לא עובד עליי. ברוב המקרים אני מצליח לגרום...

אתמול היה:

  • 05:32 הפסקות. (או: אני לא מאמין שכתבתי את זה כבר וזה איכשהו נמחק) אנחנו כאן ב-n0where גאים מאוד בעונת הטאקי שפתחנו לפני קצת יותר...
2024  &copyleft; חלק מהזכויות שמורות לn0nick.
look closer. ;)
powered by n0nick technologies