n0where

יום שבת, 15 בנובמבר 2003 10:35 

הנה התשובה לכל מי שתהה בנפשו השבריריט ולמודת הסבל מה הצעד הבא. לאחר שהכרחתי את מערכת תפוז לקבל ארכרכות שעין אדם לא תשזוף לעולם ,והודעות קצרות וקיקיוניות באתרים מכובדי שם כעין הדג והמסמ"צ, רושמת היווניה הבלתי אוסטרלית במפגיע פוסט בבלוג הפלאים של סגיסגי, נוניק באדמה חרוכה זו(הייתי מספרת לכם שהוא אך ביקש ממני,כולל פרצופים מסכנים מבעד לדלת הווירטואלית או משהו.ממילא יש לכם מנטל אימג' מופלא בו אני פורצט לאשדודינה שלו ,משיגה את הסיסמה בדרכים לא דרכים ונמלטת בצחוק מופרע ו/או פרוע.למה שאפריע לכם?)פרס ניחומים ,צווחני ופרוותיי ככל האפשר, יוגרל בין אלה שחשבו שאפתח בלוג מנותק מהקונטקסט ובו תלונות רבות מספור על המחסור בקומנטס.עוד חזון למועד, יגידו אנשים פסידו מתוחכמים, וינסו ללא הצלחה להשחיל בדיחת כרמן אלקטרה כמו-מחוותית.והאנשים האלה הם אני.*הזלט דמעה*

24 ימים למנייאק
  • ללכת לים.
  • סרטים שצריך לראות.
  • ללכת להופעה.
  • לפגוש אנשים.
  • לקרוא ספר.
  • לעבור טסט.
  • להיות במקום.
  • להכיר בן אדם חדש.
  • לכתוב פוסט בסוף.

ובכן, פוסט זה אינו מומלץ לקריאה של נשים הרות,ולא בגלל שיש כאן לופים בתוספת ילדים גרמניים צווחניים ופרדי קרוגרים אדומי לחיים, אלא פשוט כי אני,כידוע,משתייכת לארגון המאמין כי העובדה שרק נשים מחזיקות ילדים ברחמן היא שוביניסטית,מפלה ובזויה מעיקרה. לא לכבודי אם כך ,בייבז, שתיקראו את פוסטי, ואם תעשו כן איאלץ להרביץ לכן מכות(יאא,סאדולסבו!) .אפשרות נוחה יותר היא להעביר את העובר אל הגבר שלצידכן בעת הקריאה.

מה היה לנו השבוע?(ואיך הגעתי למצב שבו אני שואלת מה היה לנו השבוע?)
מליסה גילברט.
אבל זה יש כל שבוע;מעין חוק קוסמי ,בסיסי בחוקי הפיזיקה שעדיף שבני אדם קטנים שכמונו לא יהרהרו בו ובשכמותו.

חבורת הזמש הודיעה על פירוק.
ברור שצובט הדבר קלוט את ליבי הזעיר,בעיקר אחרי פה-ושם הורדות שגילו,כפי הנראה, שבוקר חדש הרבה יותר סימפטי ממה שגיבשתי , והבאים כה ראויים, ושירי הערש המד"ביים מקיימים את כל שירי ההללץ. ובכל זאת,פועלת חמוצים במעמדי צריכה לחשוב ביזנס, וההתפרקות הזו מביאה לנוסטלגיה כ"כ נאותה שתעשה נפלאות בקופות ,אם ירצה השם ,למחזמר המופתי שלי ,המשלב בין מיטב שירי החבריה לסיפור קטן ,אלמוני ולא מוערך מספיק על בחור צעיר ובוקי למדי שרוצח אישה זקנה ואת אחותה ומקבל על כך שיעורים בצדקנות מבעלת מקצוע עתיק בוקית לא פחות . בטח בגלל שהסופר רוסי וזה. וכל מי שלא קלט את ההקשר המובן מאליו,מוטב לו שיישב על מיתקן משחק שבור ומלא בכתובות של וואנביז לסוגיהן, כשפחית מיץ תפוח בידו האחת ,ויאזין בסבלנוט לAnimal Nitrate.
זה יבוא מייד ,מובטחני.ואם לא,הרי שאתם -תם הבוקים שבכל הסיפור.נו באמת,תארו לכם את ראסל,רק בן 21 ועכשיו החיה שלו איננה, כסטודנט בקולג' צבאי בעל כורחו באמריקה עתידיט/אלטרנטיבית ושטחית להפליא, ואת סוניה (סוני?) כסלאט השכבתית שמרביצה בו תורה בלוקרים(לא,לא סאדו לסבו) והכל עם הרבה הרבה תשוקה בריאה להיות דיוויד בואי ברקע . לא להיט?לא להיט?לא להיט?
לא,לא להיט.

אבל לי לפחות יש זעתר.

- הגדולה מכולם, Esmena, בהופעט אורח מיוחדג'ט.

(2 תגובות)

2024  &copyleft; חלק מהזכויות שמורות לn0nick.
look closer. ;)
powered by n0nick technologies