n0where

יום חמישי, 6 בפברואר 2003 10:44 

כך תחסכו כסף.

כלב חם כלב חם

אז חוץ ממבחן במתמטיקה, היו היום גם שעתיים ספרות בהן המורה התלהבה מהמסקנה שלי על פונדק הרוחות של אלתרמן (אם זה מעניין אתכם, זה על הביקורת שהמחזה מעביר על מגדל השן של האמנות ואיך שהיא מתרחקת ומתנתקת מהעולם המציאותי שהוא למעשה המקור שלה, ועוד בלה בלה ובלה). הודיעו לנו שהתבטלה שעת הבעה, כך שיצא שהשתחררתי היום מביה"ס ב-12. חביב, חביב.

התקשרתי לאיתי בדרך והוא הודיע שהוא חוזר היום מהצבא לעשרה ימים, כמה נחמד. אולי אני אסע לתל-אביב ביום רביעי. בא לי.
אח"כ שתיתי את פחית הקולה שכאמור התבררה כבחירה מוטעית, אבל זה עבר ואני מרגיש יותר טוב, אפילו סיימתי עכשיו ללעוס כמה נקניקיות וצ'יפס ושטויות שכאלה.

חוצמזה התוכניות של היום הן לכתוב שני מכתבים שאני צריך לכתוב, להתקדם קצת בספר אבל בעיקר לנוח עם המוזיקה והאייסיקיו שלי. צריך קצת שקט, לא?
המבחן הבא: ספרות; יחידת ספרות עולם; יום חמישי.
יהיה טוב.

וחוצמזה על-יד כתבת השער של "מעריב היום" (כ"כ עלוב שאני לא אטרח לקשר אליו), יש אייטם קטנטן שהכותרת שלו היא "כך תחסכו כסף". מוסבר שם שצריך לשמור בשיטתיות על חשבונות ישנים כדי להשוות את הצריכה החודשית ולהסיק מסקנות ובלה בלה בלה. לא יודע, הצחיק אותי. אני מניח שכשאני אגור לבד אני ארגיש את זה יותר.
ואם כבר לגור לבד, ההורים נוסעים לאמצע-שבוע באילת בעוד שבועיים ושולחים כל אח למקום אחר, אז כן יהיה לי כל הבית הגדול לעצמי לכמה ימים. אני אוהב את זה, אני אוהב את השקט. אז יש למה לחכות.

עוד כמה דברים היו לי.... אה כן. מאחר ואני ואלקין התחלנו להעביר שירים אחד לשני דרך האימייל (כי באייסיקיו זה כבר לא עובד), אז פתחתי לי תיבת דוא"ל שמסוגלת לקבל קבצים גדולים במיוחד. זה הולך יופי. אז אם בא לכם, אתם מוזמנים לשלוח דברים נחמדים לכתובת: bigbox (שטרודל) n0nick.net.
אבל תודיעו לדוא"ל הרגיל אחרי שאתם שולחים.

וגם, הבטחתי לאלכס שאני אמצא תירוץ לקשר אליו, ועד עכשיו לא מצאתי, אבל אני מרגיש רע בקשר לזה, אז בבקשה, אני מקשר לבלוג של אלכס שהוא אכן בלוג לתפארת, והוא אפילו רץ על bl0g שלי ככה שאני גאה.
http://www.al-x.net/

אני שומע dEUS - Via אני שומע

(2 תגובות)

עוד היום:

  • 10:44 כואבת לי הבטן. מאוד מאוד. שתיתי עכשיו פחית קולה אחרי שלא אכלתי כלום לא היום...

אתמול היה:

  • 10:44 סגור לרגל מבחן במתמטיקה. וויש מי לאק. נתראה מחר. K's Choice - Virgin State of Mind (ובכלל כל הפסקול.)
2024  &copyleft; חלק מהזכויות שמורות לn0nick.
look closer. ;)
powered by n0nick technologies