n0where

יום שבת, 8 בפברואר 2003 20:01 

אז עומר החליט להיענות לתחנוניי למשחק טאקי ושיחק איתי. אז לקח לנו בערך חצי שעה לארגן שרת משחק טוב והתחלנו לשחק. ניצחתי בהתחלה ואז, בום - עומר צובר הפרש ומוביל ומוביל, אני לא אפרסם כאן את התוצאה הסופית כדי לא להשפיל את עצמי (הזבל אפילו לקח תמונה של התוצאה) (כמו שאני עושה בד"כ), אבל אני יכול להגיד לכם שזה לא היה כל-כך נחמד.

חוצמזה, שימו לב שימו לב לריספקט שנותנים לי. כן כן.
האמת, בהתחלה התנדבתי לעזור כי זה נראה לי כמו עבודה של חמש דקות. אח"כ כשהבנתי מה זה, התחלתי לוותר והשרת ג'וניור אמר לי "אל יתהלל חוגר כמפתח". אז היום החלטתי לעשות את זה, ולא היה כזה נורא, לערוך HTML ולשמוע מוזיקה בכיף.

מלבד זאת, מתוכננת פגישת נוסטלגיה קטנה ומאולתרת של ותיקי גיימר, שזה בעיקרון אני ועומר. חשבנו להתנחל אצל יונתן דורטהיימר ה<מסווג> (שאגב מעביד אותי ברגעים אלו) ולשחק אצלו פלייסטישן, אבל זה בורח ל"חוצלארץ" ואנחנו צריכים לחפש מקום אחר.
נסתדר נסתדר.

היום קצת אחרי חצות - משמרת שלישית, ערוץ 3, שידור חוזר של פרק מהעונה הנוכחית. אני שפספסתי את העונה בשידורים הרגילים שלה נאלץ לראות אותה בליל שבת. מה טוב שלמחרת אני מתחיל ב-11.

ממממממ, חוצמזה, אני ואיתי עובדים על שדרוגים ל-bl0g. זה בעיקר בשביל אלכס הנודניק, אבל גם כי היינו צריכים מזמן. וגם כי הבטחנו. אז בקרוב תצא גרסה 1.2. סבלנות אנשים, סבלנות!!

אררג'.

אני שומע dEUS - Nothing Really Ends אני שומע

(6 תגובות)

עוד היום:

  • 00:59 הנקמה.
  • 00:13 בעזרתו האדיבה של רפול, שנמצא בימים אלו ברגילה מחיל האויר,...
  • 15:14 לפעמים זה טוב, שאין מזגן. בשבת חורפית שכזו, כשאני מתעורר מאוחר ומחליט לבלות את יומי בחדר...

אתמול היה:

  • 00:28 תרגיל בריגרסיה. והפיסקה גדולה בכוונה. היום יום שישי, היה יום נחמד. תפסתי רכבת מהאוניברסיטה ב-14:19,...
  • 19:03 חזרתי הביתה. כואב לי הראש. מאוד. מאוד. מאוד. ,כשדגחךםחילךחי
2024  &copyleft; חלק מהזכויות שמורות לn0nick.
look closer. ;)
powered by n0nick technologies