n0where

יום שלישי, 2 בדצמבר 2003 04:13 

אתמול.

אתמול כמו שבטח שמתם לב שחר היתה פה. תכננה הילדה על היום הזה הרבה זמן ובסוף קיימה הבטחה והגיעה אשדודה ברכבת.

אז אחרי מונית אשדודית ממוצעת בה היא כמעט נחטפה, היא הגיעה לרחוב רחל ינאית הנוצץ ומצאה (לבד! לבד!) את השלט "מעוז". שלום שלום, עוגה- שחר, שחר- עוגה, בורקסים וכו'. עשינו לה טיול בבית הבורגני ביותר בעולם, הראינו גם איך נראה האתר מבפנים (האהא), ואת החדר ממנו כל האקשן מתחמק. בלה, בלה, בדיחות של שמאלנים, טלפון מצלצל אלקין בשער, תכירו, תכירו גם את התוכים שלנו, היי אחד מהם קירח.

שבוע למנייאק

הנה מדורה באמצע הסלון של שגיא, עושים קומזיץ ומספרים סיפורי המטה למען שגיא מעוז. אולי תשתמשי בזה למחויבות אישית? נחמד. נוער מרצ נשמע כמו לפחות נוער היטלר. אני מטיל ספק.

שניקח את האוטו? ניקח את האוטו. סיור מודרך ברחבי הממלכה. חבל ששכחתי מצלמה. הנה כאן ספל התה החולנית, שמה זה קבר השייח', הים נורא קרוב מסתבר, מפרשיותתתתתתתתתת, כל הקניונים באשדוד, הנה מרחק הליכה בין שניים מהם, תחנה מרכזית שלום, שלושת דורות בנייני העיריה (לא ידעתי), נציונאל שווארמה ליד סניף מולדת, מנהרה, שפיץ מונומנט צילקר, קונקס, משטרת אשדוד, מפרשיותתתתתתתתתת, בואו נרד שניה מהאוטו.
אף פעם לא ידעתי שיש דבר כזה "חוף אורנים", אבל מסתבר. תמיד חשבתי שזה עדיין חוף לידו שם. התקרבתי הכנסתי אצבע למי הים ועכשיו אפשר למחוק מהרשימה. שחר ואלקין זוממים לדחוף אותי פנימה. יכלתי לשבת קדימה אבל ויתרתי לה. הולכים לאכול. תרנגולות מטפטפות על המגש, ליד צמחונית מסכנה שאוכלת טוסט ובוכה למשמע ה"פאק פא-קההה!" של אלקין. ולא איכפת לה בכלל איך שוחטים בימינו תירסים באכזריות.
סלט זה רצח.

סי מול, מסתבר, מזכיר רק לי את הסנטר. אבל נשבע לכם שהוא כן. אלקין אומר שהוא לא סנטר אם אין בו תומר, אז לקחתי אותו לראות שעל הסחורה בהפנינג חתום "תומר". יש אפילו פינה אפשרית לפריקים. קניון קטן וריק.
ברחובות אשדוד אין אנשים? שחר עיוורת.
לתחנת רכבת, יושבים ושורקים עד שקולטת את המסר. סתם, לא. הרכבת הגיעה כבר אבל היא לא רוצה ללכת. אשדוד עושה את זה לאנשים. חיבוק ושלום. אלקין זורק אותי באמצע הכביש, צריך ללכת הביתה.

קצת מאוחר יותר שלום שוב אלקין, שלום לך גם מירו חביב, הנה הקלטת בואו נראה את כל סרטי evil dead. שהם לא סרטים מפחידים, כי הם רק מתבדחים איתנו. זו רק חיה שם. מה קרה לעינייםםםםםםםםםם שלוווו????!!!!
וכמובן הקאץ' פרייז הגאוני בתולדות הקולנוע: "I may be bad, but I feeeeel good". אמאלה!!!!
נרגעים.
שאיפה-נשיפה-שאיפה.
מה זה מצב אצבע? אה, זה.
הולדן היה פדופיל? ניאו היה פדופיל.

ומי יותר טיפש? אש, ניאו או ספיידרמן?

היום אולי נלך לקנות משקפי שמש, באמצע החורף.
בערב צריך להתקשר לאנשו.

(7 תגובות)

עוד היום:

  • 09:05 היום נערכו קניות לצבא. האישה בריקושט לא היתה נחמדה אמנם, אבל הציעה להתגייס במקומי....

אתמול היה:

  • 09:11 שבוע נשאר, שבוע למנייאק.ללכת לים.סרטים שצריך לראות.ללכת להופעה.לפגוש...
  • 04:13 אתמול. אתמול כמו שבטח שמתם לב שחר היתה פה. תכננה הילדה על היום הזה הרבה...
2024  &copyleft; חלק מהזכויות שמורות לn0nick.
look closer. ;)
powered by n0nick technologies